Plecak Wisport SPARROW 30 II Specjal WZ-93 polski leśny
do paczkomatu InPost
zwroty
płatności
to 5/5
Opis
Plecak militarno - survivalowy Wisport Sparrow 30l wyróżniający się prostą, zwartą bryłą, funkcjonalną konstrukcją, jakością wykonania, sprawdzi się w każdej sytuacji i sprosta wszystkim wyzwaniom.
Idealny na górskie wędrówki, jak i na co dzień, jako plecak miejski lub bagaż podręczny w samolocie, a może jednak ASG, Twój wybór.
Cenisz wygodę noszenia, plecak taktyczny Sparrow 30l Ci ją gwarantuje dzięki systemowi nośnemu SAS ERGONOMY MILITARY, który zapewnia odpowiednią sztywność plecaka przy jednoczesnej wentylacji pleców.
Zamki błyskawiczne, duża ilość przegród i kieszeni oraz system taśmowy Molle składają się na funkcjonalność plecaka.
Zastosowane systemy i udogodnienia:
Kieszenie, komory, przegrody:
- Dwie niezależne komory,
- Pojemna kieszeń oraz przegroda wewnątrz komory głównej,
- Kieszeń na przedzie plecaka, organizer,
- Dodatkowe dwie kieszonki wewnątrz komory dodatkowej,
- Wewnętrzna kieszeń z siatki podzielona na dwie części,
- Wewnątrz komory głównej umieszczone są ramki umożliwiające montaż dodatkowego ekwipunku.
Zamki:
- Kryte zamki komory przedniej i kieszonki na przodzie,
- Zamek komory głównej otwierany do denka, co znacząco ułatwia pakowanie,
- Zamek komory przedniej wydłużony do samego dołu.
System nośny:
- System zawieszenia SAS – wydłużone szelki z szybkim wypinaniem,
- Ergonomiczne szelki,
- Siatka systemu nośnego odporna na czepianie brudu, igliwia, trawy itp.
Pozostałe informacje:
- Wyjście na CAMEL BAK
- Panel ID z firmową narzepką (flaga – PROUDLY MADE IN POLAND)
- Ucho plecaka przeniesione na jego górną część
- Boczne pasy kompresyjne umożliwiające zmianę objętości plecaka oraz służące do mocowania dodatkowego sprzętu
- Miejsce na stelaż z włókna szklanego lub aluminiowy (stelaża nie ma w komplecie)
Dane techniczne
Kolor | Moro |
Pojemność | 30l |
Wymiary | 48x35x22cm |
Materiał | Cordura |
Waga | 1340g |
Liczba komór | 2 |
Liczba kieszeni | 5 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.